• בדיקות תוכנה הפכו למרכיב מרכזי במחזור החיים של פיתוח התוכנה. כתוצאה מכך הפכה דיסציפלינת הבדיקות לחלק אינטגראלי בהנדסת תוכנה. הדגש בקורס יהיה על השילוב בין הלימוד אקדמי של מודלים וטכניקות לבדיקת תוכנה והפרקטיקה בביצוע בדיקות.

    לקורס שתי מטרות מרכזיות: האחת להקנות לסטודנטים את הידע והיכולת להיערך ולנהל פרויקט בדיקות והמטרה השנייה היא להקנות לסטודנטים את המיומנות הפרקטית בביצוע ובניהול בדיקות באמצעות השימוש במערכת Quality Center של H/P שהיא התוכנה המתקדמת והמובילה בעולם בתחום זה. בסיומו של הקורס תהיה למשתתפים את הידע והמיומנות להשתלב בביצוע פרויקטים בתעשייה בתחום הבדיקות.

    Self enrolment: MTA274009 - 2013.14-A- Software Quality Management
  • בין הנושאים שידונו בקורס: התהליך היזמי והקמת עסקים, התכנית  עסקית – מטרות ומבנה, 
    יזמות ומקורות המימון, רשתות חברתיות ויזמות. יזמות פנים ארגונית – יתרונותיה ומגבלותיה, 
    מהם מאפייני סביבה המטפחת יזמות וכיצד ניתן לבנות סביבה כזו. ידונו גם מאפיינים 
    פסיכולוגיים של יזמים, יזמות בקרב מיעוטים ומהגרים, קשרי גומלין בין יזמות וממשלה ועוד. 
    נדון בסוגיות של העברה טכנולוגית הקשורות ביזמות במגזרי ההי-טק. ננתח קווי דמיון ושוני בין 
    יזמות עסקית ליזמות חברתית שבהקמת ארגונים שפועלים ללא מטרות רווח. במהלך הקורס 
    נתחקה אחר הסברים שונים להבדלים בשיעורי יזמות, לסוגי יזמות ולגורמים להצלחות 
    ולכישלונות יזמיים.
    Self enrolment: MTA-141224.01 - 2013-14- A - Foundations of Entrepreneurship Computer Science
  • משחק הינו מדיה רבת עוצמה. " מ שחוּק" הוא תהליך העברת תוכן אל מדיית המשחק. -
    למשחקים מעבר להיותם אמצעי בידור ותחום שמגלגל עשרות ביליוני – דולרים בשנה, יש
    גם שימושים ארגוניים ומדעיים ככלי אימון ומחקר.
    הסדנה מכוונת לרכישת תובנות בתהליך ה" מ שחוּק" על ידי התנסות בפיתוח של משחקים
    וטכנולוגיות מקוריים.
    בחירת הפרוייקט ותהליך הפיתוח ייעשו בשיתוף פעולה עם המנחה, תוך מתן עדיפות
    לתחומים הקרובים ללב, לענין ולנסיון הסטודנטים. השאיפה היא לייצר משחקים ומוצרים
    חדשניים בעלי ערך אקדמי, חברתי ו/או מסחרי.
    Self enrolment: MTA150025 - 2013.14-A - Gamification Workshop
  • The combination of artificial intelligence with gaming is as old as Artificial Intelligence itself. The course focuses on the intersection between these two wide fields.
    The course will cover: algorithms, algorithm-extensions and domain heuristics that are useful in producing top game performers.
    The course will touch as well elements of design and the students will be encouraged to practice the material first hand.
    Self enrolment: MTA141200 - 2013.14-A - Game Intelligence